onsdag 17 juni 2009

Hej Skåne :D

HEEEJ :D

Jaha, då var man tillbaka i Skåne igen :D Jag måste dock säga att det var lite sorgligt att åka från Gäle! Jag skulle kunnat stanna där ett tag till ^^ tur att vi ska dit fler gånger;)

För att summera dagarna i Torpshammar, Norrland, kan jag säga att det har varit riktigt kul :D en del plugg, men det får man väl ta. Proven gick bra, dock har jag kommit på två slarvfel jag skrev nu^^ men vafan, det finns inte mycket att göra åt det nu x) Men med en blandning av sjukt roligt folk, roliga lärare och bra musik har det varit toppen! (Y)

Citaten vi aldrig glömmer:

* "Man måste alltid vända sig åt vänster, om man inte ska gå höger." (My)

* "Utlösning" (Akrams patienter får tydligen det när han behandlar (utlöser) dom)


Veckans låt: WELCOME TO THE CLUB! =D (spelades ca. 1545 gånger :)



Ska också säga att Norrlänningar inte riktigt vet vad ironi är, så varje gång man är ironisk måste man vifta med lillfingret- så fattar dom! haha smart va? ;)

Sen har vi två saker som märker ut norrlänningar extra mycket:

* De säger inte försiktigt, utan de säger "förschiktigt". (speciellt i Torpshammar) Det uttalas med ett sch, eller sk- som i skit. fräckt va? ;)

* Sen säger de inte deller ska vi dansa, utan de säger "ska vi dans?"

ja, som sagt, sjukt roligt har det varit, Tack allihopa! :D

(Lite fler bilder kommer)




Grattis till Bror som fyller år idag också! =D



Nu ska jag rida, träna Tindra, sen bär det av till Fredrik och Annika :)



Innan jag går härifrån ska jag också ägna en tanke åt stackars Patricia som nästan har eldat upp hela lägenheten. :) Grattis till dig också! <3

Kisses :*

2 kommentarer:

  1. SKA VI DANS? ;) (jag hoppas innerligt att du svarar med NORRLANDSSUGET)
    JAG tycker iaf att det är förjävla skönt att du är hemma igen :D
    LOVE<3

    SvaraRadera
  2. haha ja OFC!! länge lever norrlandssuget! ;)
    Haha, tackar, jag känner mig älskad! ;) Hur blir det med tacon? =D Love<3

    SvaraRadera