måndag 22 juni 2009

" JAG HAR EN VÄXEL TILL! "

Tjingeling! :D

Sommar, sol och Patricia, HÄRLIGT! =D Dagen inleddes med en ridtur med lilla C. Det gick bra, ett par grunkor blev där, slog mig lite, men ingen större skada skedd! Sen kom då THE Patricia Persson hit. Eftersom världens metropol Äsphult inte vart så kul så valde vi att ringa MickeVolvo, så det blev en liten tripp till Bosarp. Även Gustav och Chim (nej, hans mamma är inte kines)vågade sig också på ett dopp! (jag, patte och Micke höll oss på torra land och käkade glass istället :J och jag kan säga att där trivdes jag som FISKEN I VATTNET!) Ska också säga att Patricia den stackaren fick åka på flaket en liten bit med chim och gustav (jag lade beslag på förarhytten GANSKA fort) och hon fick en liten SMÄRRE hjärtattack kan jag ju säga^^ Det sladdades ganska ordentligt, om du frågar Patty Persson.

Nu sitter vi här och lyssna på "Welcome to the club now" (vilket ni antagligen också gör) , VÄDLIGT härligt :D ganska festsugen nu kan jag säga.

Hann inte blogga igår, så jag summerar dagen lite snabbt:

Ridning, fixning av hagar, träning med hundarna, osv. Sedan bar det då av till Hässleholm med Oskar :) (Om ni någonsin åker med honom, säg ALDRIG att han kör för sakta) Han fick förresten världens bästa vägbeskrivning :J haha ;) Vi åkte då först till stallet där Ale var, så hjälpte vi henne att göra klart innan vi åkte in till stan och hyrde film :) Filmen var för övrigt som ett sömnpiller för mig. Jaja, då fick jag sova lite i alla fall ;) Sen bar det av hem och Ida fick ÄNTLIGEN sova :D

Nu ska vi sjunga vidare och bara vara så underbara som bara vi kan :D

The more I had to change, I stayed the same







Puss i ljumsken :*

2 kommentarer:

  1. Det var en härlig dag det du :D jag gillar dig (Y)<3

    SvaraRadera
  2. Det var det ja :J men du och jag är fanimej en ocslagbar kombination ! Det går bara inte att INTE ha kul ;) <3<3

    SvaraRadera