onsdag 10 juni 2009

NORRLAAAAND :D

Hej på er :D

Här kommer en summering av dagarna som varit;)

( ska säga att jag har varit sjukt trött och inte orkat blogga, FÖRLÅT! )

Vi är alltså i Norrland, och hur ska man beskriva det då? jo, träd ÖVERALLT, minst tre mil mellan byarna, busskurar av TRÄ, myggor med en halvmeter mellan "ögena", en coop och en pizzeria! det är väl det ;) haha här är helt annan luft också! ;O fast det är kallt i grader så är luften så sjukt varm jämfört med Sverige höll jag på att säga, men skåne. nice det ni ;)

Dagarna har bestått av lektioner från 08.0 - 20.00. Sjukt god mat har dom här också. Dock är alla hus GANSKA skabbiga. Det är som att resa bakåt i tiden alltså. Men det är ju en upplevelse det med. Tillbaka till vad vi gjort: vi har haft mycket krispsykoligi, väldigt intressant. Vår lärare har fan varit med om ALLT. Och eftersom jag har respekt för er som är känsliga ås tänker jag inte skriva något av det här, ni som är nyfikna kan jag berätta för sen ;) Vi har också haft vattenhydraulik, vattenlivräddning och sjukvård :) mycket intressanta saker, och vi har faktiskt lärt oss en del ;)

Den enda nackdelen här är väl att man äter hela tiden. Kommer fan rulla fram när vi är tillbaka i skåne xD

Juste, sen hade vi ju hälsoundersökning också. Man skulle göra pisseprov, blodprov, hörselprov, EKG, allmänkoll och lungkoll. Allt var prima (jag hade så bra blod att det var sällsynt! DET NI;) förutom lungorna då. Lite jobbigt, men dom sade att det var okej att rökdyka! så imorgon lir det alltså rökdykning för mig också! :D längtar ;)

Det var väl allt jag hade just nu, ska gå och vara social med resten nu! Folket är btw sjukt roliga;)

Här kommer lite bilder också: (kommer inte i ordning)



VI LÄMNAR HÄSSLEHOLM! :D



Sandra höll på GANSKA länge och försöka få en bil på bild, och se- här fick hon både en bil och en heest!



Sandra fottar satan, fråga mig INTE vad jag gör XD


Sandra goes proffsfotograf;)


"Aggressiv Ida" sandra har fottat.


Kamelerna räddade den lååånga bussresan! (ca. 11-12 timmar)








Nu gick det inte att lägga in fler bilder, provar på ett annat blogginlägg ;)

Bye Bitches :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar