fredag 5 juni 2009

Länge leve PartyPuff Pinglorna!

Nu var det minsann ett bra tag sedan jag var här inne! men jag är en upptagen kvinna ;)

I Onsdags var det utspark :D Fy för tusan tjejer;) Go PartyPuff Pinglorna;) helt sjuk kväll kan man väl säga. Men fy fan vad vi var HETA! ni fattar det bara inte ;) om jag säger så här: vi tog typ 4 timmar på oss att göra oss i ordning! sjukt snygga blev vi! MEN.. VI TOG INTE ETT ENDA FOTO! fatta vad deprimerande?! ;O lite irriterad är jag för det. Dock är jag lite rädd att jag lyckades hamna på en mingelbild. I sånna fall är den INTE vacker^^ Men vi får väl se x)I alla fall, tack för en HÄRLIG kväll tjejer :*

Sen var det avslutning i går. Trevligt :)dock slopade jag och ale klänningarna då vi hade kvar text på armarna sen Bj. Inte så mycket mer att säga om det, mer än att det är SÅÅÅ skönt med lov! :D Dock ska vi ju till Sundsvall på söndag;) känns lite dyrgt, men det blir säkert kul ;)

Efter avslutningen gick jag hem till Ale : ) eller gick och gick, oskar skjutsade oss :J Det tackar jag för! :D Väl hemma hos Ale gjorde vi kladdkaka! =D Vi är bäst ;) sen fick jag skjuts till stationen också, det tackar jag med för :D

Förresten så var det konsert i onsdags också. Den hade både ljusa och mörka stunder. Men för det mesta var den skitbra:D duktiga människor ;)

Sen jag har lyckats bli sjuk nu med. Förkyld som satan. Men jag överlever ;)

Färgade håret i tisdags också :D SJUKT nöjd är jag ;D skulle ju bli "kola" som ni läsare röstade fram, men eftersom löshåret inte har kommit (inte alla kläder eller skor heller!) så blev det en annan färg så länge ;)Mörkare blont i hela håret utom en tjock slinga på högra sidan som är mörk. Sen lite vita slingor. Alla slingorna kan jag välja om jag vill visa eller dölja, bara att flytta benan lite! så- nöjd är jag, helt super! (Y) Om ni är riktigt snälla så KANSKE det kommer in en bild;)

Ska också säga att min bikini och en klänning har kommit! skit nice, passade perfa ;)

Det var allt jag hade idag, nu ska jag nog lägga mig och kolla på TV. Känner mig gaanska död.



You Fucking crossed the line


Kisses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar