onsdag 10 juni 2009

Bilder

Här kommer lite fler bilder från Norrland :)

( Läs nästa inlägg först )

Musiken var viktig under den långa resan :)


Denna bilden läggs in ENBARAAT för att min hand ser inklippt ut xD


Sandras AS ;)



Alla älskar Sandra ;) (För hon är bäst på hockey, råna folk, ficktjuv och hon är en slagsmålskämpe!! )




Ursäkta minen, men VI ÄR I NORRLAND ! =D



Sjukt ful bild, men vi var trötta, det hindrar dock aldrig posarna;) <3



---




Ptjaa, det är trevligt här i Gäle ;)



Ett av sandras alla hyss :) hon har bland annat hoppat i en pantburkssoptunna, dragit ner gardinen, kastat ut bennis plånbok, för att sedan tejpa fast den på fönstret. och detta var bara några av hennes alla hyss;)





Jag och Sandra på stranden! :D <3





Sandra är på väg ut i vattnet för att agera drunkat offer. NOTERA att ävfen lilla Ida är i det kalla vattnet ;)



MVG i drunkning! (hon blev räddad)



Rökare blir UTESTÄNGDA! ;)




Det var alla bilder för idag:)

Jag kan också säga att killarna håller på och sminkar Sandra, och DET är kul vill jag lova! jag säger bara såhär: rouge på näsan. Bild kommer !!



XoXo

4 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har det bra! Gissa om de regnar här nere iaf! Sköt om er. /Bror

    SvaraRadera
  2. Andreas me stort A då alltså :p

    SvaraRadera
  3. HAHA! Jag gillar bilderna, vädret ser fan BETYDLIGT bättre ut där. jag säger som såhär Regnar det i skåne?
    - *norrlandssuget*
    LOVE!<3

    SvaraRadera
  4. Andreas med stort A: Vi har det skitbra :D hoppas det är bra i Skåne också :) regnar fan här också nu. = / men inte deppar vi ihop för det;) haha

    Patte: HAHAHA! klockrent med norrlandssuget där ja ;) Love<3

    SvaraRadera