lördag 30 maj 2009

Wonderful!

Hej på er : ) Kan ju inleda med att vädret verkilgen är UNDERBART :D älskar sommaren :* Har inte gjort mycket idag, osh det är sååå skönt! INGA läxor.. man bara njuter! dagen började med att jag fixade hagarna, sen har jag bara solat hela dagen! och tränat Tindra... bränt mig AS FUCK har jag gjort, men bara på axlarna ^o) , annars ingen färg- som vanligt. Gött har det varit i alla fall. Ska strax ut och rida med :) Jag tänkte ta lite foto idag, och även lägga in bilder på skorna jag köpt, men kameran har tydligen bestämt sig för att inte funkera längre. TUSAN! jag tog i alla fall bilder på skorna med kameran, LAGOM bra bilder, men ja i alla fall :) :





Det här ovanför är då den videon jag berättade om i inlägget från igår. Man ser inte så bra, men ni kan ju tänka er att det såg ut som att julia pratade och hennes jävla hundögon xD haha här är den i alla fall, hoppas något syns ;)



"Det är bara i lexikon som lön kommer före möda"

Bye Bitches

2 kommentarer:

  1. För det första så älskar jag dig oxå, och för det andra älskar jag de svarta skorna;)
    Dessutom är den videon utomordentligt snygg;)
    <3

    SvaraRadera
  2. Vad menar du med det? att du vill låna dom?;) Ja, videon är alldeled utomordentlige snygg! love<333

    SvaraRadera