fredag 29 maj 2009

Grrrrrreat!

Sent inlägg ;P

Har precis kommit hem från Juliet :D Älskar denna underabara människa (och hennes familj x) ;) Vi har ätit pizza/Kebabtallrik och chillat :) gött som fan! alltid lika trevligt :)

Jag filmade Juliet när vi åt, en OTROLIGT rolig film! kunde bara inte sluta skratta. I det läget hade det nog egentligen varit nästan roligare att filma mig. (!) haha ;) filmen kommer på youtube de närmaste dagarna ;)

Annars började dagen med värsta huvudvärken! ;O så jag red inte i morse. Men det blev bättre sen, så jag tog mig till skolan i alla fall : ) där hände väl inte så mycket... Fick lite betyg och sånt...

Efter skolan shoppade jag skor :D tre par, två med klack. Liten klack dock, men fina var dom ;) bild(er) kommer... köpte också ett schabrak och en luva till Cosmetica- som jag också provade när jag red när jag kom hem ;) finfina saker, passade perfekt (Y) Hästen gick superbra också, för er som vill veta.

sen köpte jag godis också. GOTT!

För övrigt är livet bara helt fantastiskt toppen just nu! (Y) man undrar ju vad för hemska händelser som är på ingång ;O ;)

Måste också tillägga att jag körde moppe till/från Juliet! DET NI! xD

I morgon blir det till att vara funktionär i Vinslöv... och rida ;) soft. Annars har jag inte mycket att tillägga utom att mina händer är sönderfrusna och det är jättesvårt att skriva. Så jag tror jag slutar nu. Ha det gött!



"Kom ihåg att man kan äta upp en elefant, bara man skär den i små bitar"



Kisses

1 kommentar:

  1. Visst att detta är två år sen och jag egentligen bara skulle kolla en grej...
    Men VAD I HELVETE är det för jävla film?! x) <3

    SvaraRadera