torsdag 28 maj 2009

Skitblogg!

Hej hopp :D

Idag är läget toppen asså! =D INGA mer läxor! HELT slut! finito! så jävla skönt. Ni fattar inte hur lättad jag känner mig. Fy för tusan asså! en liten deprimerande sak är dock att kläderna inte har kommit än ;O men det gör dom väl snart antar jag^^

Lite tråkigt väder har det varit idag, men när jag fick reda på lite slutbetyg så blev det genast helt obetydligt! MVG i data och svenska :J ingen stor bedrift kanske, men glad blir man. ;) jag och sandra har också lyckats, genom vårt power piont arbete, lyckats övertyga våran lärare att Markus Fagervall faktiskt ÄR snygg! haha ;)

Sen har vi ju fysikprovet som skrevs idag då ja. det gick såhär: NIOAHFIOHAEITNGVNEFNEHIT ! Slutpratat om det.

I morgon har jag inga lektioner, men ska till skolan och kolla mattebetyg och Samhällsbetyg :) Sen ska jag köpa en FET godispåse, sen ska jag till Vinslöv :) (Vinslövsspelen)

Jag har också fixat med bloggen nu precis. Den har cepat, det har inte gått att lägga in bilder. Så Patricia Fan Persson sade att jag skulle ta bort något inlägg, det hade hon gjort. nu har jag tagit bort ALLA, men funkar det? nej, juste. Jävla skitblogg, jag får byta.

Annars har jag inte mycket mer att komma med idag. Har inte hänt så mycket ;)

Eller jo, en sak till... Sandra sa en sak idag som faktiskt tål att tänkas på :

"Det enda som hindrar dig från att lära dig något är det du redan kan."

Och DET är faktiskt såå sant ;) tänk på det!

Nu ska jag ut till mina heestar ;)


"Gud måste ha gillat vanligt folk. Han skapade ju så många."




Pussar :*

2 kommentarer:

  1. de ska va : de enda som hindrar dig från att lära dig något nytt är det du redan tror du kan ;) jag saknade musiken lite här på sidan faktiskt ;) love<33

    SvaraRadera
  2. Haha ojdå, SAME SHIT! ;O

    haha nej, men det som finns kvar på sidan nu kallas för just MUSIK :D Loove<333

    SvaraRadera