tisdag 4 augusti 2009

När har man nått botten egentligen?

Tränade C i förrgår, här är en bild på pärlan:


Det gick väl sådär. Jag hittade inte rytmen alls, men hon var duktig.

Sandra kom till Vinslöv och följde med mig hem :) alltid lika trevligt (= Bilder kommer ev. in senare.... (orkar inte nu)

Igår åkte jag och S till Andreas i Brönnesta och jobbade :) plocka bort klisterlappar och grejjer från fönstrena stod på schemat. Jag kan ju säga att det tog LITE längre tid än vad jag trodde. Men inte så konstigt kanske, på tejpen stod det att det MAX fick sitta på i 3 månader. men vafan, det har bara suttit i 9, så hur svårt kan det va? ja, i alla fall så blir där jobb på fredag också :) (minst)

På eftermiddagen/kvällen skjutsade Fredrik och Annika oss till stationen, för att ta tåget till K-stad. Sen gick jag hem till Patte, vi käkade, kilade till hemmakväll och köpte godis (inte lite heller) och sen tittade vi på film :) nice .

På kvällen kom Oskar in en runda till stan, vilket var väldigt kul eftersom den saten ju har kört upp till Gbg! Så nu ser man inte honom på ett litet tag.

Nu har jag ridit... annars har jag inte gjort mycket nytta idag ^^ Vet inte vad jag ska göra nu riktigt... menmen, vem fan bryr sig egentligen?! ;)



Älskar dig Oskar


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar