onsdag 19 augusti 2009

Skola igen då ja.

Halloj!

Huga mej, nu var den fruktade dagen över. Första skoldagen alltså. Helt sjuuukt trött och ont i huvet har jag med! ;O Usch, jag hatar skolan. Klart det var trevligt att träffa vänner, se de nya ettorna osv. Men PISS dåligt schema (Antar att det kallas så när man går till 6 om kvällarna) och lärarna tar det ju inte lugnt precis- om man säger så. Så ja, när jag har bloggat klart ska jag göra läxa. Ja, ni läste rät- LÄXA. Efter första dagen? Fy. Såklart så rymde jag ju till Jacobskolan två gånger under dagen också, Snacka om att känna sig ut-tittad! :O Hjälp. (typ)

Gårdagen/kvällen var väldigt mysig, jag och Oskar bestämde oss för att vi ju helt klart måste kränga godis för glatta livet såhär sista dagen på sommarlovet. Jag säger bara såhär, så får ni räkna ut resten själva: Tacosnax+Ostsnax+typ 2 kg godis+ varm chokladmjölk+marängsveeeerrrsch (så uttalar jag det, och jag vet att ni skrattar nu. Ha. ) = SMÄRRE illamående. Men trots det en nice kväll! Tack så mycket :)

Ska också säga att när jag och Sandra var i stan igår och hämtade våra busskort (som jag ska testa för första gången i morgon) så passade vi även på att ta en fika. Vi diskuterade om vi skulle "safea" eller om vi skulle prova något lite dyrare och mer exklusivt. Och det blev det sistnämnda, sjukt gott såg det ut. MEN det var så jävla äckligt att vi fick kila till donken (fort som fan) och köpa vars en cheesburgare för att få bort smaken... jaja, det gör vi ju i alla fall inte om, som man säger: "Man lär av sina missatg". Väl på donken så köpte vi våra burgare för att sedan sätta oss ner och käka dom. Till att börja med så fick vi glass med cola topping istället för en LÄSK. Sen fick vi en liten istället för en mellan. Men jaja, när vi väl satt oss kommer det en som jobbar där med en hamburgare i handen (näven?) och frågar om det var vi som hade beställt den. Men nej, det var det ju inte. Och då visar det sig att det var fyra, vet inte om man får skriva det här på sin blogg men, jättesvarta människor (dom var ju faktiskt det) som hade beställt denna burgare. Jag menar, hur lika kan vi vara vi på en skala från ett till två? ....

Ja, man slutar helt enkelt aldrig förvånas.

Det var vad jag hade idag, nu ska jag göra läxa- fysik och matte, var man inte deprimerad innan så är man det tamigfan nu.


Kisses! :*

2 kommentarer:

  1. KLOCKAN SEX? FY FAN!
    Det borde vara olagligt.
    <3

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag vet, DET tycker jag också. Menmen, sånt är livet! Jag blir ju OERHÖRT utbildad i alla fall ;) haha om vi nu MÅSTE se något positivt i det hela.

    <3

    SvaraRadera