torsdag 13 augusti 2009

Sko-orgasm.

jaha, då var det ett tags sedan jag bloggade ja! egentligen har jag ingen direkt förklaring till varför. Jag har helt enkelt inte haft tid...

Har precis suttit och läst Pattes blogg (hade ju missat en sisådär 40 inlägg) , o ch jag måste säga att det är sjukt underhållande att läsa denna pinglans blogg!

I söndags deltog Cosmetica i sin första hopptävling, och hon skötte sig minsann alldeles utmärkt! Några (typ 35) små "jag-tänker-döda-dig" ryck (eller som vi valt att kalla det- "incidenter") blev det ju under framridningen. Det hade jag dock räknat med. Väl inne på banan skötte hon sig kanon! (Y) jag var ju då ANINGEN ringrostig, kändes mest som KATASTROF. Meeen det blir bättre nästa gång!:)

Annars har dagarna bestått av samma som alla andra denna sommaren. Djuren och Oskar. :) Det gillas, snacka om en underbar sommar!

Jag var hos min kära bror, Andreas, i tisdags och fortsatte förra veckans jobb. Blev nästan helt klar, men snacka om att det tar tiiiiid! som sagt, lite jobb kvar bara:) På kvällen kom Oskar dit, och vi kollade på "Hangover". Det sorgliga är att det inte gick o se klart på den eftersom den laggade sönder. Men fram tills dess var det fanimej den bästa filmen på länge. Sjukt rolig, måste se hela snart. Efter filmen bar det av till Hässle där vi hyrde filmer och hämtade kinamat. Nice. Filmerna blev "Hit and run", "Underworld-Rise of the Lycans" och en som jag inte minns vad den hette. Inget fel på filmerna, ganska krävande bara^^ Jag tackar för en mysig kväll- Tack älskling <3

Igår var vi på fem års kalas, det var oskars kusin Kasper som blev hela fem år. (Snart dags o tappa framtänderna-åldern) Massa roliga presenter fick han, bland annat ett wii, som mest var populärt bland de vuxna. (Kasper fick inte många minutrar i rampljuset där inte)

Idag har jag köpt skor. Helt vanliga skor som jag kan ha i skolan. Jag kan ju säga att om Oskar inte hade varit med så hade det inte blivit några skor alls. Eller jo, men inga vanliga. Så sjuuukt många fina klackskor ute nu! Hittade ett par som jag blev TOTALT förälskad i. Det var fanimej dom finaste skorna jag sett i hela mitt liv. Kan bara inte släppa dom. Höll på o svimma när jag såg dom. MEEEN jag har fan inte råd till det nu. Om jag ser någon brud med dom på fötterna så slår jag personligen ner henne, tar skorna och springer. Så ni vet. Ska inte tjata mer nu, jag tror att ni har fattat poängen va.

Nu tänker jag och min huvudvärk som inte vill släppa kolla på Hostel. Se you.


PUSS!

2 kommentarer:

  1. HAHA jag ska passa mig för att ha klackadojjor då med andra ord ;)
    Din blogg är också sjukt underhållande, tycker nästan lite synd om ungen hemska människor "så nu har du fått det SÅÅÅJAAAA NU SKA MAMMA O PAPPA LEKA MED DET, gå och lägg dig." HAHA det var iaf den bilden jag fick ;) nice, vi får ses snart BABY! (egentligen, vi HATAR det ordet så varför kallar vi varandra det? jag menar snacka om DUBBELMORAL ;) men ajjjaaa ^^
    LOVE<3

    SvaraRadera
  2. Haha, nejdå det är lugnt. Gå du med klackaskor, men jag råder dig att INTE gå med dom jag vill ha, för då har du sett ljuset för sista gången min sköna höna. (och dom vill inte du ha, det lovar jag dig;) )

    Haha bra att den underhåller någon ;)

    Haha ja, den bilden är ganska bra. Men det är lite mer åt detta hållet: "vi håller kontrollen högt upp när vi spelar, så når han inte. Behandlar vi honom som luft också, så går han nog snart." DOCK så var det ikke mamma och pappa, så skyll inte på dom! xD Dock var det nog resten av släkten i princip...

    Ja det måste vi BABY! vi ska ju till malmö snart ;)

    Haha ja, vi hatar ordet baby. Och nej, jag vet inte varför vi använder det hela tiden. Det har liksom blivit vår dagliga dos av irritation. Typ.

    LOOOOVE!<3

    SvaraRadera