lördag 29 augusti 2009

Ab imo pectore

Hej hopp!

Ojoj vad det blir mer och mer sällan med bloggandet. Men ja som sagt, jag har ett liv nu. ;)

Om ni undrar så är överskriften på latin. Tänkte att eftersom jag nu läser latin så kan jag ju börja använda mig av det ibland också ;) (Ab imo pectore: Av hela mitt hjärta) Det är tillägnat Oskar eftersom vi faktiskt har varit tillsammans i två månader idag :) Älskar dig otroligt mycket

Dagen har varit otroligt bra. Sov hos Oskar (har gjort det en vecka nu eftersom pappa har haft influensan (HJÄLP!) ) vi låg och drog oss ganska länge i morse, man får ju ta vara på dom sovmorgnar man har! ;) Sen har jag ridit, pysslat med Madde, städat (då menar jag med dammsugning och moppning och hela skiten! så här är otroligt rent nu! bäst jag åker hemifrån... ) och pluggat. Duktig känner jag mig! :J

Inte mycket mer kul som har hänt... som jag vill dela med mig av i alla fall ;)kommer jag på något intressant så bloggar jag igen ;)



Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar