söndag 30 augusti 2009

Jakt & Fiske !

Tro det eller ej, men idag har jag, Ida Nilsson, varit på Bosjökloster! jag vet att det är få av er som tror på mig när ni läser detta (med tanke på att det var en jakt- och fiskemässa) men snälla, ni behöver inte läsa igen. Det var rätt, jag var där! och jag ska säga att det var riktigt trevligt faktiskt :) (Blev ju helt klart lite upprörd när jag såg en bild på två gubbar som hade skjutit en zebra, men det kom jag över när jag fick en kanelbulle)Oskar tyckte att jag skulle skjuta lite också, men där drog jag fanimej gränsen. Vadå pinsamt? jag menar han är lika duktig på det som jag gillar skor... och jag är ungefär lika bra på det som Gunde svan gillar klackaskor. Jag menar hallå?! nejtack, den pinsamma stunden hoppade jag! (fast det hade säkert varit kul att prova, men det nämner jag inte till honom, hihi (A) )

Nu har jag ridit och duschat. I morgon är det skola igen. SUCK. jaja, det är väl bara att stå ut! Se yoou!



With every bit of me, with all my heart, with every single breath,

I love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar