lördag 22 augusti 2009

HTS- Bättre än GI...

Ja, då var dieten igång på riktigt! skolan alltså. Så är det när man går på HTS, det är inte många gånger som man kan äta något av maten. Och sen stressen av all läxa gör att man bokstavligt talat rasar i vikt. Menmen, sånt är livet. Matten har redan börjat köra ihop sig, men jag får väl kämpa vidare! (Y)

Usch nu är jag trött. Menmen, nu ska jag ut och rida i alla fall. Och träna Tindra. sen ska jag S O V A .

orkar inte skriva om allt som jag har sagt att jag skulle skriva, menmen. En annan dag kanske (troligtvis inte, men.)

Har förresten sett Hostelfilmerna nu. Inte dåliga, men jag har ju sett bättre...

Du är speciell för mig, helt underbar


PUSS!

2 kommentarer:

  1. HTS-dieten. Kalla hit victoria beckham, lindsay lohan och hela gänget. Den nya it-kuren!

    SvaraRadera
  2. Ja, skicka hit heeela högen! Det är effektivt som fan. Om vi toppar med kemi+dronten så har vi ju det perfekta viktminskningsprogrammet! kan inte bli bättre.

    SvaraRadera