fredag 7 augusti 2009

Ajaj.

Klockan är halv nio i skrivande stund, och jag är sjukt trött. Illa! menmen, så är det ;)

Idag måste jag säga att jag har gjort dagens (eller ska jag slå till med månadens..?) goda gärning! Jag (och en del andra) har hjälpt Oskars pappa och ta in halm. Jag kan ju säga som såhär: Jag kommer få använda långbyxor en lååång tid framöver (ajajajajaj). Vädret har varit helt underbart de senaste dagarna, Åhus hade ju inte varit helt fel. MEN jag har inte hunnit med att ens sola en halvtimme hemma (!) . Så ingen färg här inte. F A I L.

I förrgår var det Laserdome i K-stad med lite människor. Närmare bestämt: Sandra, Ale, Sebbe, Johanna, Uljanna, Febe, Jocke, Maria och Niklas :) Efter kom även Benni dit. Nadja & C:o hälsade också på en liten stund, Trevlans! :D Senare kom en efterlängtad Oskar. Han hade minsann med sig ett sånt där jättestort choklad som han vann på Liseberg, och jag kan ju säga att det ju INTE var helt fel ;)

Folk hos S:



Nu ska jag göra lite nytta, HAJ O IVAJ!


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar