fredag 4 september 2009

Nv=helvetet

Hej hopp!

Fy faaan vad jag är trött nu! Det är fredag, klockan är 21.05 i skrivande stund, och jag har suttit och gjort läxa NON STOP sen jag kom hem. Kan ni fatta? en fredag? jag säger då det, säk till NV och du har biljetten rakt till helvetet! (söker ni till HTS får ni även träffa satan, "DRONTEN") gud asså. Det värsta är att jag har tonvis med läxa kvar. Menmen, jag orkar faktiskt inte mer idag. Känner mig ganska duktig ändå ;)

I måndags lyckades jag med det bara jag kan, vilket är att ramla av pollen innan vi ens lämnar gården. Hela händelseförloppet orkar jag inte srkiva, men jag kan säga som så, att det i alla fall var det värsta jag varit med om hittils. Ont gör det, ajajaj. Men, det går väl över till jag gifter mig, som man säger. ;)

Läste lite på Patricias blogg att hon funderar på att klippa lugg. Nu överväger jag detsamma... jag säger som hon, det käns som höst, och det är kul med lite förändring... vad tycker ni...? (Patricia, jag röstar STARKT på att du klipper lugg!)

När jag orkar ska jag lägga in veckans bild här. Det är när Sandra somnade på biologin (Y) Såg så gulligt ut ... ;)

Nu kommer nog Oskar snart så jag ska kila ner :)







PUSS!

3 kommentarer:

  1. ELLER HUR! Det ska vara lugg på hösten (Y) jag får se hur jag gör, jag har ju en virvel mitt i pannan så jag vet i fan men ajjjaaa det löser sig!
    Vi får ses snart, jag saknar dig. <3

    SvaraRadera
  2. hahaha, jag har oxå klippt lugg:P fast har dock inte bestämt för för om jag trivs i det eller inte:P
    <3

    SvaraRadera
  3. Patricia: Du har haft lugg förr och det var fint ;) så det så! Ja, det måååste vi! saknar dig också min sköna höna ;) <3

    Juliet: Har du?! guud vi måste ses! så kan jag bestämma om du trivs eller inte ;) <3

    SvaraRadera