onsdag 9 mars 2011

Trött.

Ååååååh, ÄNTLIGEN är Jay Smith´s CD i min ägo! Lovelovelove! Synd bara att ljudet i bilen suger. Menmen, det känns bra ändå! Jag har också letat present till Oskar eftersom han fyller år på måndag. Det jag skulle köpa kostade mycket mer än jag trodde. Minst dubbelt, haha. Tur att jag tycker om honom så mycket då!

Efter mycket plugg och lite velande så blev det cats igår. Först var det förstås förfest med tjejerna, sen körde vi till staden :) Jag drack förstås ingenting, det lär väl säkert ta ett tag till innan jag får det. Kvällen hade kunnat vara riktigt rolig om jag då inte hade blivit så illamående att jag var på vippen att spy varenda steg jag tog. Typiskt att jag skulle må så dåligt, jag som inte drack! Jaja, det var väl inte meningen att jag skulle ha kul igår helt enkelt. Men jag är nöjd ändå, en hel del roliga saker hanns med på dem timmarna jag var där! Tack för en trevlig kväll tjejer!

Idag har skolan varit riktigt trevlig faktiskt, trots prov. Lärarna har varit roliga och det har helt enkelt varit allmänt bra. Det bästa av allt är att jag går på helg nu. DET NI! :D

Nu ska jag och Jay sjunga lite, sen ska jag ta en spakväll för mig själv. Ska bli riktigt skönt, kanske hörs sen.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar