söndag 27 mars 2011

Sammanfattning av helgen

Snabb sammanfattning av helgen:

Klasserna blev inställda så pappa ville trösta mig lite och skodde Cosmetica! Så jag och Lollo gav occ ut på en ridtur! Det var SÅ härligt!! Skönt att komma igång igen. (Dagens träningsverk har dock inte varit nådig.) På kvällen var det kinamat + avatar med älskling, mys på det! Idag vaknade jag nio, satt och höll på med papper och hemsidan, jobb alltså. Sen blev det en snabbfixning och vidare in på klasser i Hässleholm följt av ett möte med Aleksandra som är inskriven som hudvårdskonsult!! Helt okej dag alltså. Kunde varit bra mycket bättre, men också jävligt mycket sämre. Jag är nöjd och glad. Tack alla som ställde upp för mig idag!!

Eftersom dagen var fullspäckad fick Tindra vila. Nu börjar det verkligen kännas att tävlingen är på gång, fick deltagarlistorna nyss... jag är redan nervös!! Hur ska detta gå?

Imorgon har jag ingen bil, inte heller på tisdag, så vi får väl se hur det ska gå till med skola jobb och dylikt. Men det löser sig. Nu ska jag sova, godnatt!


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar