torsdag 3 mars 2011

Projekt för hela slanten!

De senaste dagarna har jag levt i projektarbetet. Sjukt mycket grejor har skullat bli klara till mässan som gick av stapeln igår. Allt ordnade sig till slut och mässan blev väldigt lyckad. Jag fick många komplimanger för boken och flera påpekade att jag gjort ett väldigt stort arbete. Så det känns bra! Rebecca tog bilder, de kommer upp här när jag fått dem :)

Vägen hem var inte jätte lyckad däremot. Jag var ganska trött efter att ha varit i skolan mellan 09:30 och 19:30. Absolut inte så trött att jag skulle kunna somna, men ändå trött liksom. Jag kom till Nävlinge och där körde jag av vägen. Minns ingenting mer än att det small i bilen och jag satt med full gas långt ifrån vägen. Fattar inte hur det gick till. Slog knät lite, annars ingen fara. Ibland har man tur. Ganska skickligt och missa alla hus, träd och stolpar där var faktiskt. Känns ju bra att jag har lite tur i alla fall.

Nu ska jag skriva de sista inlämningarna på projektarbetet innan jag pluggar svenska, historia och bioloí (Idag är jag flitig!)

XoXo

1 kommentar: