söndag 13 mars 2011

Snabb uppdatering följt av plugg

I lördes satt jag faktiskt och jobbad med biologin , tro det eller ej! Alldeles för många timmar togs från mitt liv. Nu hatar jag mig sjlv för att jag inte började tidigare. Provet är ju imorgon, vilket innebär att jag kommer få sitta uppe typ halva natten. Jag mår halvbra idag och har nyss sovit ett par timmar, skönt. Men jag skulle kunna sova lite till. Tindra och jag har i alla fall varit duktiga idag, imorse gick vi en rätt lång runda, sen har vi vallat också. Vilket vi även gjorde igår och jag får väl säga att jag är nöjd eftersom hon vilat länge från det nu! Idag stannade hon till och med upp och tänkte! Inte illa det.

Igår var det kalas för män älskade Oskar som fyller 20 imorgon! Jag åt konstant mellan två ochelva typ. Men de säger ju att man kan äta mycket, bara man gör det oå en gång. Det gjorde jag ju! :) haha

Jag ska också passa på att säga grattis till Eric Saade som vann mellon igår! Det var krig här hemma, jag var den enda som röstade på honom och jag kan säga att där kom några hårda ord,men jag vann ju i alla fall! haha

Nu måste jag plugga, hur mycket jag än vill fly från det.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar