lördag 5 mars 2011

Plugg, plugg och plugg

Hej hopp. Hann inte blogga igår eftersom jag fick lägga mig och sova direkt efter skolan, följt av att jag åkte till min kära mekaniker Sofia. Hon pillade lite (Inte lite egentligen, snarare några timmar faktiskt) Men till slut tror vi att lilla räservolvon blev hel. Nu ska där bara slängas på två lampor (Som INTE är dett lättaste/billigaste på denna biljävel), men sen är den fit for fight i alla fall! Känns bra. Fia bjöd på käk också, grymt gott! Tack för det Fia! :)

Idag har jag skrivit på projektredovisningen och skrivit ner loggboken i word så att det kan skickas till min handledare. Det ska bli sjukt skönt när allt som har med projektarbete och göra är över! Efter det lämnade jag min älskling och körde till Bror & Annika och hälsade på. Därefter vattnade jag mammas blommor. Nu måste jag bara plugga på svenskan, historian och danskan som jag har prov i nästa vecka. Även så biologin som kommer veckan efter. (IIIH. PANIIIIK!) Jag hade tänkt städa samt tvätta bilen idag, men det ser inte ut som att jag hinner det. Det får bli i morgon. Då ska Tindra få sig en rejäl promenad + träning också!

Hörs kanske sen!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar