tisdag 8 mars 2011

Plugget tar över!

Luckor i bloggningen ja. Det har helt enkelt varit för mycket plugg för att jag har skullat hinna. Jag har inte ens hunnit med mitt liv de senaste dagarna. I söndes pluggade jag hela jävla fagen. Sen var det kalas på kvällen, hos Micke som nyligen fyllt 20. Grattis till dig!

Idag har jag haft två prov och har ett i morgon. Därför satt jag och pluggade från hemkomsten tills klockan 00:00. Nu ska jag snart börja plugga inför morgondagens prov, men tror jag får vila lite först. Ikväll är det studentfest på Cats, jag vet inte om jag ska dit. Får se hur långt jag kommer på pluggningen samt hur pigg jag är. Vi får som sagt se.

Bilen har blivit tvättad, men inte städad. Så denna helgen ska jag städa bilen! Plus att jag ska promenera massor med Tindra. Ja, träna henne också för den delen. Skulle vilja ta en promenad nu, men icke! Tindra fick bli hos pappa på grund av mina prov. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, fy fan vad skönt det ska bli när detta är över!

XoXo

2 kommentarer:

  1. Kom hit på söndag så promenerar vi tillsammans?
    Eller om jag kommer till dig?

    <3

    SvaraRadera
  2. Awesome! Jag är inte hemma söndag morgon/förmiddag, men eftermiddag/kväll är fri :) <3

    SvaraRadera