torsdag 10 mars 2011

Inspirerande

Nu är jag hemkommen från ännu en superinspirerande utbildning! Det var väldigt nyttigt även idag, och lika trevligt som alltid att träffa nya människor. Ett par meningar som sades på utbildningen fastnade i min hjärna och jag tänkte dela med dem till er också :) (Jag kommer ju inte ihåg ordagrant, men nästan.)

Många kommer säga att produkterna inte fungerar och att inget kan vara så bra som detta jobbet, utan att de ens provat. Men låt då dem vara skrynkliga! Låt dem inte stoppa er på vägen mot er dröm.

Winner never guit, and quitters never win.

Man måste möta motstånd för att komma framåt. Man måste klara av motståndet och inte låta det knäcka en. Det är tack vare motståndet som ett flygplan kan flyga. Vill du flyga?


Detta är något som jag tycker är bra att tänka på även i vardagslivet, inte bara inom jobbet. Så tänk på det allihopa!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar