onsdag 30 mars 2011

Livets vändningar.

Klockan är mycket och jag är trött. Här kommer några snabba livstecken.

Måndag: Omtumlande dag med många känslor. Livet är inte en rättighet, man vet aldrig när det tar slut... Många funderingar och det känns helt wierd. Fan vilka vändingar livet kan ta alltså.

Tisdag: Dryg dag, mycket plugg (RÖV mycket plugg). Blev nyss klar med en grej, har massor kvar dock. Men det känns skönt i alla fall. Sen besiktigade jag bilen och tränade Tindra i Åhus. Hon var lika slö och tråkig som hon alltid är när man inte tränar hemma. Sen har det som sagt varit plugg och lite jobb, jag fick leverans idag (Vilket i och för sig var jädrigt roligt! Det är som julafton varje gång.)

Jag har också börjat fatta att det snart är slut på skolan. Det är inte ens två skolmånader kvar. Det ska bli så otroligt skönt! Men innan dess har jag maaaaaaaaaaaaaaaaaaaassor att göra. Så man ska inte ta ut glädjen i förskott. Man ska kanske bara vara glad att man får vara med om studenten. Jag borde vara mer tacksam för mitt liv, tror jag ska börja tänka på det mer.

Nu är det duschen, naglar och lite mer läxa, sen SOVA. Godnatt

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar