söndag 20 mars 2011

Effektiv!

Idag vaknade jag med "sandra-syndromet", alltså ett igensvullet öga. Inte kul eftersom jag har klass ikväll. Dock så tog jag på lite ögonkrän från Mary Kay och nu ser jag nästan normal ut igen! Det känns alltså hoppfullt nu! :) Fram tills nu har jag städat, och jag har verkligen städat grundligt. Jag har inte bara plockat undan, dammsugit och torkat golv, utan också torkat alla hyllor, skrivbord, byråar, bord, fönsterbrädor och liknande. Jag har till och med torkat av alla priser/pokaler (Detta är aldrig gjort förr, utan detta var absolut första gången.) Nu är här alltså så rent att man kan slicka på varenda yta och penal. Känns bra! Eftersom jag hade kläder överallt har jag också inrett en ny garderob och hängt in kläder, samt ställt in skor där. Jag har även börjat städa bilen, tvätta mattorna o så. Strax ska jag gå ut och fortsätta med det, Ska också mocka och träna Tindra innan jag måste göra mig i ordning inför klassen. Sen har jag sjukt mycket läxor så jag måste ta itu med det också.

Hörs kanske sen,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar