fredag 1 juli 2011

Jobb

Vart tog solen vägen?

Sitter just nu och har jobbat lite (ganska mycket faktiskt), har lite kvar, men det är sånt jobbigt som jag bara skjuter framför mig hela tiden... vill inte... men jag vill fan komma framåt så när jag har bloggat ska jag göra ALLT färdigt! Jajemän.

Igår hade jag min första spaklass, vilket var jätte kul! Tänk vad många härliga kvinnor det finns!! Ibland (för det mesta) älskar jag mitt jobb! :) Den första spaklassen blev alltså lyckad.

Idag har jag ridit, vilket var otroligt roligt! (Det tyckte Cosmetica också). Efter det åkte vi direkt in till Kristianstad för att käka på McDonalds så vi kunde få glas! haha, gott var det! När vi kom hem promenerade jag med hundarna och sen har jag ju jobbat. Trodde inte jag skulle sitta så länge, men ibland är det ju så. Nu blev jag lämnad själv hemma för att passa hundarna också (Y) Men det kan ju vara skönt ibland det också :) Kanske tar mig en spakväll igen ;)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar