torsdag 30 juni 2011

Lite av varje

Inleder med att svara på Juliets kommentar: Vi kan prata när vi ses :)

Är lite ledsen o så för tillfället, men älskar i alla fall vädret, såhär kunde det varit hela sommaren... Igår var det lika fint väder och vallningsträningen blev riktigt svettig, trots att den var på kvällen. Det gick riktigt bra i alla fall, med båda hundarna! Så bra att jag inte vågade fortsätta efter två timmar! Tänka sig:) Det var första gången sen Tindra blev frisk och hon var verkligen på G, Kul! (Har tyvärr inga bilder, ska tvinga Juliet att ta nästa gång;) )

På kvällen igår tyckte jag att jag var värd lite svslappning så jag hade mig en egen liten spakväll! Riktigt skönt och mina fötter blev löjligt lena! Som att gå runt på bomull, och jisses vad bra jag sov sen! Det borde göras oftare :)

Ikväll ska jag iväg och ha min första spaklass, tack vare underbara Sandra som fixade det så snabbt! Det ska bli riktigt spännande och kul!

Hörs kanske sen!

Jag vågar nog påstå att livet faktiskt var bättre innan jag träffade dig. Jag visste inte det då bara, men tack. Nu vet jag.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar