onsdag 1 juni 2011

Hej hopp :)

Igår Var jag i Malmö och Fixade håret, just nu är jag ofixad men bild kommer! Det blev en avfärgning i alla fall :) så nu är det ljust igen! Tågresan hem tänker jag inte ens beskriva, men mycket kortfattat så tog resan ett bra tag. Snällla älskling hämtade mig i hässleholm så jag skulle komma hem snabbare. Dock missade jag bowlingen med klassen pga tåget.. :( lite surt, men inget att göra åt.

Idag har jag njutit till Max av att jag inte har en enda läxa! Jag och Bill har varit på promenader, vid dammarna och hälsat på fiskarna, för att sedan städa stallet! Bill vaktade mig och hjälpte till med att bära lite saker, han är snäll han :) nu ska jag chilla lite innan jag gör mig i ordning för att shoppa med hjärtat :) ikväll ska vi hem till pappa och hälsa på tindra! Slutligen så ska jag bara säga att imorgon börjar siesta!! WIIIIIIIII!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar