torsdag 23 juni 2011

Min vardag

Hej hopp! Sitter just nu och väntar på att klockan ska gå. Har precis hjälpt Jörgen och Lotta att sätta upp tält till morgondagens midsommarfirande, hann också med att borsta Bill efter. Jag fattar inte hur en hund kan fälla så mycket? Jag har borstat bort hur mycket som helst, men det tar aldrig slut... men jag fortsätter kämpa!

Igår var jag och Bill hos Julia och hälsade på, mycket trevligt. Alltid kul att träffa Julia och vovvarna och som vanligt hade vi en hel del catching up to do. Så det var kul! Efter det åkte vi till mamma och hälsade på följt av en tripp till Särsvik för att valla under kvällen. Riktigt roligt som vanligt och trots att jag ville slå ihjäl lille Bill emellanåt så gick det riktigt bra! Många saker gick förvånansvärt bra, men såklart fick jag många bakläxor. Men det behövs ju för att utvecklas!

Nu ska jag och Bill till veterinären för vaccination, så jag får sluta tjata nu.

Och juste, en sak till: Anonym är löjlig för att anonym inte vågar skriva sitt namn :) Men det är kul att du följer min blogg! Plus i kanten för det.


Bill vilar i bilen efter vallträningen


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar