lördag 18 juni 2011

Börjar sakta vakna till liv igen!

Nu har det gått lååångt sen senaste inlägget! Men tiden har varit hektisk och otroligt rolig! Det hela började med siesta, grymt kul! Siestan avlöstes av studentveckan med skattjakt, fest, student och bal! (Bilderna kommer i ett separat inlägg) och just nu betalar jag för festandet med en rejäl förkylning.

Tiden kan sammanfattas som grymt rolig, studenten var den roligaste dagen i mitt liv! Synd att den tog slut så snabbt bara! Men det var definitivt värt all planering och alla pengar som jag lagt ner inför min stora dag. Riktigt roligt, dessa minnena kommer jag bära med mig och leva på lääänge!

Veckan som har gått har jag spenderat på brandstationen i Hässleholm, det har gått bra, men jag har aldrig varit med om så många larm på en gång! Det värsta av allt var i Tisdes, jag sänder många tankar till Vanessas familj och vänner. Eftersom jag inte kände Vanessa känns det löjligt att skriva om detta, men jag tycker själv att det är jätte hemskt och jag förstår hur jobbigt hennes familj har det nu.

Måndagen var riktigt lång, balen var ju på söndagen, började jobba på måndagen och direkt efter jobbet åkte jag till Malmö för att gå på B2B, en utbildning inom Mary Kay. Otroligt roligt, pampigt, lyxigt och fantastiskt lärorikt! Väldigt väl förvaltade pengar att åka dit, jag är så glad att jag gjorde det! Nu är det bara att kämpa sig till seminariet... ååh vad jag vill dit!

Jag har så mycket att berätta... Men då blir det väl långtråkigt för er, så jag slutar här!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar