lördag 25 juni 2011

Midsommar är över

Hej allihop, hoppas ni haft en bra midsommar! Min blev inte som planerat, men ändå helt okej. Just nu sitter jag och är lite trött/irriterad, vilket beror på flera olika saker. Bland annat att jag skulle jobbat gärnet nu innan London så att jag hade haft med mig lite pengar dit, men så blev inte fallet. Typ ingen av mina kunder betalar och mitt sparkonto är nu slut så jag kan inte lägga ut mer. Detta innebär att jag inte har kunnat leverera produkter till dem som inte fått sina, samt att jag inte kunnat jobba alls eftersom jag inte kunnat få hem mina produkter. Men sånt är väl livet, I guess. Nu har jag 44 öre att ta med mig, får se hur långt jag kommer med det! (Y) Jaja, ikväll ska jag mysa med Hanh, och hon brukar få mig på gott humör så jag hoppas på bättring till kvällen!

Bills vaccination gick bra, han märkte det inte ens! Så nu är han redo att åka utomlands också, skönt att ha det gjort. Både igår och idag har han badat, väldigt mysigt om du frågar honom. Tyvärr fick jag inte med mig någon kamera så det blev ingen bild... Nu ska jag bara slöa tills Hanh hör av sig :)


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar