måndag 25 juli 2011

Allt och inget...

Fan vad jag är slapp! Jag orkar inte ens blogga, haha! Men det händer ju inte överdrivet mycket just nu heller. Jag går hemma och njuter av lov, men det hade gärna fått vara lite bättre väder dock... Den senaste veckan har jag nog inte gjort mycket annat än rida, hålla på med hundarna och myst framför tv:en... igår var jag dock på bio!Vi såg Bridesmades och den var så jävla rolig!! Jag har aldrig skrattat så mycket under en film! Jag skrattade så jag grät, och det har aldrig hänt innan... helt sjukt. Så det var helt klart värt att se den filmen, den rekommenderas starkt!

Dessutom hjälpte Filip och Oskar mig igår att lägga in ljud i bilen, riktigt nice! Det enda är att nummerplåten och vingen hoppar och rasslar lite väl mycket... kan ju hoppas att dom sitter kvar! Det blir också kul för dom som sitter bak när vi ska till Ullared på torsdag, dom får ryggmassage! :D haha

Nu tror jag att jag ska tvätta bilen faktiskt... den är skitig som fan!



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar