torsdag 14 juli 2011

Allt blir i slutändan misslyckat.

Ett tag sen förra inlägget ja... Men jag har faktiskt en bra anledning: Jag har varit i England :) Det var super trevligt och jag längtar tills nästa gång vi ska dit! Bilder kommer senare...

Sen jag kom hem från England har allt bara varit super stressigt med jobb, hundar, hästar, träning osv. Även hästveda marknad har hunnits med, såklart med flickorna (Och Bill förstås.), dagen/kvällen förlängdes med mys hos Hanh. Myset ska för övrigt göras om ikväll igen! :D

Egentligen var det jätte mycket jag skulle skriva, men är just nu pist som fan. Eller mest ledsen egentligen... Jag har (som alla andra) spänt väntat på resultaten från högskoleintaget... Idag fick jag reda på det. Jag inser nu att jag har missförstått ALLT suv har sagt och vad jag har läst. Jag trodde att man skulle få välja mellan de skolorna man kom in på, men tydligen stryks alla som är efter första handsvalet om man kom in på det. Såklart kom jag in på förstahandsvalet och därför ströks alla mina andra anökningar... Gissa vilken högskola det var? Jo, juste, i YSTAD! JAG VILL INTE GÅ I YSTAD!!! Jag vill VÄLJA skola. BUHUUU! Är ganska förstörd nu, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... Men livet går väl vidare, I guess. Jag får väl bo i äckliga jävla Ystad.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar