fredag 15 juli 2011

Allt löser sig.

Nu har jag fått svar ang. högskolan... Hon som svarade sade att det gick att ändra, gissa hur glad jag blev?! Men hon skrev också att inte alla skolor accepterade att man ändrar. Gissa om Linköping eller Jönköping gjorde? Nej, såklart. Så nu är jag fast i Ystad! Men jag tänker om lite nu: Det kanske är menat att jag ska gå i Ystad? Det kanske blir jätte roligt... Och om det inte blir det så byter jag till våren och flyttar till Linköping/Jönköping istället... Svårare är det ju egentligen inte? Det är alltid lättare o leva om man hittar det positiva i saker och ting :)

XoXo

1 kommentar:

  1. HAHAHA förra inläggets rubrik: "allt blir i slutänden misslyckat" , detta inläggets rubrik: "allt löser sig"

    hahaha jag dör :D (ja jag är trött)

    SvaraRadera