tisdag 19 juli 2011

Slöaste någonsin...

För det första så måste jag verkligen byta header!! Vi får se om jag orkar idag... Det är sjukt varmt ute, jag tränade Tindra och Bill och fan vad svettig jag blev! Tänkte joggat en runda, men man hade ju hellre legat på stranden märker jag...

Jag har städat lite idag, men tänkte att jag skulle städa färdigt strax. Måste fixa naglarna också. Späckat schema, jajemän. Kanske ska ha lite fotspa med? Livet är fan hårt ibland asså... De senaste dagarna har jag bara slöat och typ gjort ingenting. Jag och Oskar har typ tittat på film och bara varit... skönt att kunna göra det ibland!

Annars har jag väl inte så mycket just nu... många saker ligger ju på is och mycket kommer att vara ovisst ett tag framåt. Ska bli skönt när jag vet hur framtiden kommer att se ut. Hoppas på det bästa i alla fall.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar