tisdag 26 juli 2011

Min dag :)

Idag har jag tvättat bilen eftersom jag körde till Maria igår istället. Det var mycket trevligt med flygande katter, förrymda kaniner, rappa får samt lite blöta skor/strumpor. Alltid lika kul att komma o hälsa på!

I alla fall så tvättade jag bilen innan. Har också hunnit med att putsa alla mina hästgrejor samt tvätta alla skydd. Jag har aldrig fattat hur många benskydd jag äger förräns nu när jag skulle tvätta alla på en gång... Nu har jag slöat lite, suttit på blocket och trånat efter fina hästar... tänk den dagen när jag har råd att verkligen köpa en.... drömmar.

Jag har i alla fall skaffat får nu, fast jag har inte hämtat dom än. 7 st söta får är det i alla fall som ska flytta hem till mig, kul! Skulle bara behöva ha en hage till dom, vilket jag inte lär ha på ett tag... ingen som vet någon som har en hage att låna ut? Som är stängslad? känns liksom lite onödigt att stängsla en hage om dom ändå ska flytta hem om några veckor. Jaja, det löser sig nog.

Just nu känner jag för att krypa ner i sängen och se film, men det är så tråkigt utan godis... eller chips... man skulle kunnat trolla.

Mitt mål de märmsta dagarna (kanske imorgon...?) är att göra en ny header, städa samt lägga upp bilder här på bloggen. Japp, det är målet.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar