lördag 30 juli 2011

Gott & Blandat

Hola!

Kan inleda med ett meddelande till Juliet: Jag vet faktiskt inte vilken film och jag tror inte den ligger på youtube faktiskt... Men det hade ju varit spännande o se!

I förrgår bar det av till Ullared med flickorna, och såklart var det toppen kul! Alldeles för mycket pengar flög iväg, men ändå fick jag lämna massor av saker som jag hade velat ha... men så är det ju alltid! Kul var det i alla fall, tack för det tjejer!

Igår kämpade jag med att borsta och trimma border collies vilket tog sin lilla stund, men nu är dom så fina :) Jag köpte ett jätte fint täcke på Ullared som var sjukt bra, satt otroligt bra! Ångrar att jag inte köpte två....

En hel del annat har hänt de senaste dagarna, men jag orkar bara inte skriva allt... vill inte skriva allt heller ;)


Tanken idag var att kvällen skulle spenderas i Värastorp, men eftersom regnet öser ner och inte tyder på att sluta så tror jag att det blir filmkväll med mys istället... men vi får väl se. Jag har i alla fall ridit idag, jag slapp renget!

Jag har också tagit mig i kragen idag och tackat nej till högskolan. Jag tänker inte plugga i Ystad så jag söker om till våren istället, och det känns helt rätt att göra så. Det blir nog bra.

Förresten, en sista sak... Jag och hjärtat var på bio igår och tittade på "Green Lantern", riktigt bra film, den rekommenderas starkt! Men sitt längst fram så blir 3D effekten myyyyyyycket effektivare! :)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar