måndag 1 augusti 2011

Sol!

Åh, vad jag älskar värmen! Jag var inte riktigt beredd på den igår bara så just nu bränner det lite i mitt skinn. Men jag är glad ändå! Gårdagen spenderades på Bivaröds flygraka följt av kinamat på golfkrogen och slutligen kaffe hos Filip :) Mycket trevligt, jag önskar bara att jag hade tagit på mig solskyddsfaktor! Naturligtvis tänkte jag inte ett dugg på att ta bilder... Innan vi gick tog jag en bild, men fick varken filmer eller bilder på favvobilarna.... och inte på oss heller. Men trevligt var det i alla fall!

Nu precis ringde min telefon och jag fick det glada beskedet att jag fått jobbet som jag var på intervju för förra veckan. Detvar min första intervju och jag fick jobbet. Inte dåligt! På onsdag ska jag på utbildning och sen bär det av! wii :) Ska bli sjukt kul att börja jobba ordentligt :)

Ikväll ska jag på clinic i Sjöbo, vilket ska bli väldigt intressant. Vi får hoppas jag lär mig något.




XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar