tisdag 22 februari 2011

Städtant

God morgon!

Jag är hemskt duktig jag, för jag har nämligen inlett dagen med att städa. IGEN. Hela ovanvåningen har jag ju städat i förrgår (?) och här är kliniskt nu. Men i morse när jag gick från köket till tv-rummet så sprang dammråttorna ikapp mig. Sen såg jag att där låg granbarr på golvet. GRANBARR! Där gick min gräns så jag slängde fram dammsugaren och dammsugade resten av hela huset. Känner mig duktig.

Fick min skolkatalog idag. (Ni kanske minns att jag fick påminnelse att betala fast jag varken fått fotona eller faktura?) Problemet är nu bara att jag fick inte något foto. Jag skulle ju ha BÅDE foto OCH skolkatalog. Hur jävla svårt kan det vara!? Ja så jag får väl ringa och skälla på dem lite sen.

Nu borde jag verkilgen plugga. Kanske jag till och med gör det idag...

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar