söndag 20 februari 2011

I am still alive!

Fortfarande så har jag inte mycket att blogga om... i vilket fall som helst så har jag städat, promenerat små rundor med hundarna (med betoning på SMÅ) och kelat med hästarna. Annars har jag sovit och tittat på tv. Mitt liv är såååå händelserikt just nu. Typiskt också att det ska vara så bra träningsväder nu... man vill ju bara sätta igång!!

Idag åkte min klass till Norrland då ja... och här sitter jag hemma och ruttnar. Känns ju sådär. Men skönt att slippa lämna mina älsklingar så länge (Cosmetica, Tindra och Oskar).

På tisdag kommer Juliet och jag LÄNGTAR. Jag har mycket jag behöver prata om, behöver liksom prata av mig. Det är inte bra att gå och hålla allt inne för jämt, men vad gör man när man inte har någon att prata med? Man väntar helt enkelt på att Juliet kommer hit, jajemän.

Medans jag skrivit detta inlägget har jag bara kommit på mer och mer som jag vill skriva... men det blir hemskt spretigt så jag tror jag slutar nu.

Nu fortsätter snart Wallander, så ska bädda ner mig igen.

XoXo

1 kommentar: