måndag 21 februari 2011

Glädje och energiboost

Hej hopp

Idag har jag pysslat några timmar med Cosmetica, det tyckte hon var dundermysigt! Men hon blev rosenrasande när jag lade på henne teckena efteråt, hon hade nog mera tänkt sig en sadel... hon är inne på sin tredje månads vila nu, inte hennes grej det där. Men så fort mina leverprover är bättre så ska vi minsann ut och träna! *längtar*

Fick ett mycket upplyftande telefonsamtal från Åsa (SD Åsa Jarl). Vi pratade en stund och som alltid ger hon mig otroligt mycet energi, så genast kände jag mig mycket piggare. Har också blivit "Miss Go-Give" i vår unit, vilket gör mig jätte glad! Även detta känns som en otrolig energikick och jag vill genast sätta igång att jobba. Det känns också väldigt kul att jag kan inspirera och glädja andra människor. Lilla jag liksom...

Nu ska jag ta mig något att äta, sen får vi se. Behöver plugga, bortsa/trimma tindra och promenera, samt träna Tindra. Vi får se vad jag tar mig an idag! (Energin flödar för tillfället!)


Det är förväl att lögnen finns, för tänk om allt man hörde var sant.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar