fredag 25 februari 2011

Ovisshet

Hej hopp.

Igår pluggade jag en del och insåg då att jag har sjukt mycket kvar. Trots detta har jag bara suttit framför tven hela dagen idag. Men jag ska nog plugga. Lite. Snart.

Tycker att för mycket i mitt liv är ovisst just nu. Jag vet inte hur det kommer bli när jag kommer tillbaka till skolan, jag har ju ändå varit borta en månad nu... dessutom ska jag mönstra inom det snaraste och jag har ju inte tränat på hela vintern, dessutom har jag ju haft/har körtelfeber. Enligt läkaren får jag ju inte träna, men jag måste mönstra, annars missar jag den chansen. Det tänker jag bara inte göra. Jag är dock tveksam till att jag klarar testerna, har tappat mycket muskler och är dessutom extra svag nu i och med sjukdomen. Känns riktigt tungt. Dessutom vill jag bara rida, valla och helt enkelt träna. Men ja, det kan jag ju fortsätta drömma om. Mycket annar i mitt liv har en oviss framtid för tillfället, men jag orkar inte skriva mer nu. Allt löser sig säkert, på ett eller annat vis.



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar