söndag 27 februari 2011

Helgen på ett bräde.

Just nu är det finaldag på Göteborgs horse show och jag har inte varit där. Jag älskar att vara där och titta, och inte minst gå på mässan och shoppa hästsaker. Egentligen skulle jag ju åkt, men eftersom jag inte vet om jag blir dålig så var det ju ingen bra idé. Däremot var jag och Oskar i Göteborg igår, vi hämtade hans nya båt. Det gjorde verkligen ont i hjärtat att åka förbi skandinavium! Jag får trösta mig med att jag har varit dålig både i tordes och i fredes så det hade nog inte gått så bra o åka dit i alla fall. Men det är ändå drygt. En annan tröst är att vi åt på McDonalds på väg hem, plus kinamat på kvällen! Grymt gott.

Idag, sista dagen på lovet, vaknade jag klockan 06:59. Skit kul. Jag gick i alla fall upp och åkte till Gela för att klippa luggen. Efter klippningen bjöd hon på en dunder frukost, mycket trevligt och gott! Sen har jag minsann promenerat med Tindra och städat sadelkammaren. Jag är duktig jag! Men jag kommer ha träningsverk i ben och ljumskar i morgon, that´s for sure.

Nu ska jag fixa med lite grejor till projektmässan, min monter ska va riktigt fin! :)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar