onsdag 2 februari 2011

sjukling

Trots att jag bloggar rumpdåligt nu för tiden så har jag ändå många besökare, ni är gulliga ni! :* Just för tillfället är jag sjuk, feber, hosta och huvudvärk. Inte kul. Jag har varit så kass att jag inte ens orkat ta upp datorn (som står på golvet bredvid sängen)... då är det riktigt illa! Faktum är att igår mådde jag så dåligt att jag tog min första alvedon på flera år. (Ni som känner mig vet att jag inte sväljer sånt) Idag är det faktiskt lite bättre. Jag har dock bestämt mig för att vara hemma och vila ut ordentligt så jag kan bli frisk någon gång. Det har nämligen pågått i över en vecka nu och jag missar hellre lite i skolan så att jag kan bli bra någon gång.

För övrigt så har jag legat och letat lite tävlingar idag, jag längtar grymt mycket efter att tävla igen! Och rida såklart... denna vintervilan har varit alldeles för lång!! Saknar det jätte mycket, och det bästa av allt... jag behöver inte använda ridväst mer! wiii

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar