torsdag 10 februari 2011

Körtelfeber

Hej hopp. Imorse fick jag tips från en sjuksyrra hur jag kunde blanda lite tabletter så att det skulle hjälpa, och tänk att det fungerade! Så nu är jag lite piggare och idag ska jag äta för första gången på en vecka. Nice. Mycket har hänt och jag orkar inte skriva allt, men sammanfattningsvis: Vårdcentralen i Tollarp suger (Enligt dem har jag en "helt vanlig förkylning"), jag har listats om till Kristianstad och efter en hel del prover och mycket väntan så fick jag nyss reda på att det är körtelfeber som har plågat mig den senaste tiden. Ja, så nu får jag inte åka till Norrland, inte gå hela dagar i skolan och inte rida på två månader. Sen tar det fler månader innan jag är frisk. Jippi! verkligen. Det värsta av allt är ridningen... jag vill rida! Tror att min biologilärare är halvglad nu, hon predikade klart och tydligt om att vi inte fick vara sjuka en enda lektion för då klarar man inte kursen. Känns ju bra. Jätte bra.

XoXo

1 kommentar:

  1. Fy fan, stackars, stackars dig. Erica hade det för två år sen...
    Men du måste ju kunna få något sjukintyg, så att du ändå blir godkänd i kursen?

    Säg en dag när du har tid för soffläge och godis så dyker jag upp!

    SvaraRadera