fredag 11 februari 2011

Livstecken

Här kommer ännu ett livstecken! Idag har jag hälsat på fabror doktor igen. Levern mådde inte överdrivet bra, men det var ju inget konstigt. Jag fick i alla fall lite hostmedicin, smärtstillande och order om vila, vilket känns bättre nu när jag kan äta! Jag gillar mat. Han skulle skriva intyg också så nästa vecka ska skolan få dem, och räddningstjänsten får jag göra prov på här i Hässleholm senare på terminen. Så ja, allting ordnar ju sig, men fan vad drygt det är! Som tur är så är det ju inte smittsamt precis så man kan ju umgås med folk utan att skämmas. Inte för att jag har haft så många här med ändå, haha. Hade tänkt och skicka Juliet till att köpa godis och hyra film så vi kan utöva soffläget en dag snart.

Fick också brev från Photomic där det stod att de inte fått pengar från mig och nu får jag en extra avgift på 50 kronor, plus att det går till inkasso nästa vecka. Problemet är bara att jag varkens har fått skolkatalog, bilder eller något inbetalningskort... lätt att betala då? Och naturligtvis har dom stängt på fredagar. Ja, så jag får ringa och skälla på dom på måndag.

XoXo

1 kommentar:

  1. Juliet kommer till undersättning när Juliet har pengar till film och godis!
    Men jag tänker inte pussa dig.
    Lyckades undvika det två gånger år 2009. Först fick Erica det, och henne hade jag delat glas och cigg med. Sen fick Sanne det, samma sak där. Hade delat glas och cigg och jag fick inte det ändå. Men tänker banne mig inte chansa! haha

    SvaraRadera