söndag 11 mars 2012

Varför går helger så fort?

Söndag, och helgen är snart över. Igen... Det går alldeles för fort med helg nu för tiden! Jobbigt. I alla fall så har helgen varit toppen, blev bara gym i fredes och sedan raka spåret till Bjärred. Fredagskvällen var ju inte mycket att hurra över för min del eftersom jag drog nitlotten att köra (=nykter kväll.) vilket var sådär. Lördagen var mycket bättre, det blev åter till Helsingborg för lite lek med bilar, nice! Idag har jag, Ida Nilsson varit med och meckat bil- tro det eller ej! Känner mig stolt, inte för att det var så avancerat, men ändå- stolt! Nu blir det mys, imorgon blir en hektisk dag.

En liten sak till: jag har sökt till polishögskolan nu! Hoppas sååå att jag kommer in!! Även om det blir jobbigt att bo så långt bort så hoppas jag det är värt det. Känns roligare än sjuksköterska, mer min grej liksom. Sjukt jobbigt det närmsta halvåret bara nu.. Innan jag vet om jag kommer in, söka nytt boende, CSN, jobb... Ja, hur allt ska lösa sig helt enkelt... Men det blir nog bra till slut :)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar