torsdag 29 mars 2012

Bitchvarning!

Innan ni läser detta inlägg måste jag bara varna för den eventuella bitch-ton som möjligen kommer att råda. Ni som stör er på det fuck off och sluta läsa redan här, tack på förhand.

Den sak som ligger i toppen av min "hat-lista" är när planerade saker inte alls blir som planerat. Jag verkligen HATAR det. Så jävla pissed blir jag, ganska bitchig också. Så ni som eventuellt hade tänkt att höra av er eller rent av hälsa på idag, gör det inte. Jag vill inte se någon, eller prata med någon. Dessutom stör jag mig på allt. Och då menar jag ALLT. sjukt löjlig blir jag när sådant inträffar. Kom nyss hem från jobb och var så sur i sista affären att jag inte pallade köpa mat. Resultatet av det är att jag nu är sjukt hungrig, har ingen mat i mitt fattiga studenthem och blir därför ännu mer sur. Jag får väl ta en proteindrink, en cigg och se glad ut. Fast nej, jag tänker inte se glad ut, det är dumt att ljuga. End of story.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar