lördag 31 mars 2012

Get real!

Hola!

Tänkte ta upp en sak som förbryllar, och irriterar mig lite... Det är när människor säger att de står väldigt starkt för en sak, och dessa människor trycker väldigt mycket på vad de står för och att det alltid kommer vara så, men sen visar det sig såklart att de inte är så jävla bra som de påstått. Dessutom gör dem också väldigt tydligt att de tycker det är löjligt, omoget och onödigt med folk som tycker och gör tvärt om. Sen lär man känna dem lite bättre och inser att allt bara var en enda stor fet lögn. Dessa människor är EXAKT som de löjliga, omogna och onödiga människorna. Än en gång har jag fått bevisat för mig att det sällan går att lita på folk. Jag har några i mitt liv som alltid ställer upp, står för vad de tycker och tänker samt säger vad de tycker och STÅR FÖR DETTA. jag är glad att jag ändå har några personer i mitt liv som är äkta och jag ska vårda mina förhållanden till dem istället för att lägga tid på falska människor som egentligen mest äcklar mig.

Over and out!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar