lördag 24 mars 2012

Utgång med brudarna!

Tjolahopp!

Det är helt otroligt fint väder ute, såå skönt! Har dock spenderat dagen åt att vila upp mig och återta livet till min kropp... Kvällen igår var bra, riktigt kul att träffa brudarna!! Tyvärr valde vi att gå ut på Bånken, världens skit ställe med historiens sämsta DJ. Trots detta hade vi roligt, så det var lyckat :) idag har jag som sagt vilat, städat samt haft hemma spa. Tog fram det tunga artilleriet, nämligen alla hudvårdsprodukter jag äger... Det var riktigt skönt och kändes som det behövdes, var ett tag sedan nu! Nu känner jag mig i alla fall som en helt ny människa och ska snart göra mig i ordning, packa väskorna och bege mig mot Bjärred. Mycket trevligt :)

Angående bloggens utseende så verkar det bara som att alla som läser bloggen via iphone har ett väldigt konstigt utseende på bloggen... För alla andra verkar det normalt, så jag kan nog inte göra mycket åt den saken... Tyvärr!

Nu ska jag börja fixa mig så jag slipper stressa, ha det fint!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar